Kevätkarnevaali – Perhepäivä Kaapelitehtaan museoissa 16.3.

Valokuvataiteen museon, Teatterimuseon sekä Hotelli- ja ravintolamuseon yhteinen perhepäivä tulee taas! Tällä kertaa juhlitaan Kevätkarnevaaleja.

Museoiden yhteinen tapahtumapäivä tarjoaa kiinnostavaa ja hauskaa ohjelmaa niin lapsille kuin aikuisillekin.

Liput:
Alle 18-vuotiaat ilmaiseksi.
Perhepäivän yhteislippu 12 € (lippuetu voimassa klo 11-15) / Museokortti.
Museoiden näyttelyt sekä osallistuminen pajoihin ja muuhun ohjelmaan sisältyvät perhepäivän pääsylipun hintaan.

Ohjelma:

Suomen valokuvataiteen museo (1. kerros)
Keväinen muotokuvastudio
Osallistu lapsen, mummon, kummin tai vaikka naapurin kanssa parityöskentelynä muotokuvan nonstop-studiokuvauksiin. Kokeile miten värin, valon ja rekvisiitan avulla voi luoda mitä iloisimpia tai jännempiä potretteja. Pajaan voi tuoda halutessanne omaa rekvisiittaa mukaan! Pajassa kuvataan omilla kameroilla tai kännyköillä.

Teatterimuseo (2. kerros)
Runotyöpaja ja esityksiä
Teatterimuseon turuilla ja toreilla runosuoni kukkii ja Helsinki-runous loistaa. Tule mukaan kokemaan ja tekemään ilon ja kevään tunnelmia! Esiintyjinä Teatteri ILMI Ö:n Teatterikoulun oppilaita.

Hotelli- ja ravintolamuseo (3.kerros)
Askartelubileet ja minidisko
Tule tanssimaan minidiskoon ja tekemään oma iloisen värikäs karnevaalipäähine tai -asuste nonstop-askartelubileisiin.

Kaapelimuseot
Kaapeliaukio 3, Helsinki