Tule esiintymään Valokuvataiteen museon uuden näyttelytilan esittelyvideoon!

Kuva: Helge Heinonen, 1958 / Suomen valokuvataiteen museon kokoelma.

Oletko yksi faneistamme? Haluatko näyttää sen julkisesti? Oletko Helsingissä 7.7. ja tykkäät kuvattavana olemisesta?

Jos haluat olla apunamme lanseeraamassa uutta rohkeutta, suvaitsevaisuutta ja tasa-arvoa edistävää valtakunnallisen valokuvan vastuumuseon markkinointia, lue tämä loppuun ja ilmoittaudu mukaan!

Suomen valokuvataiteen museo laajentaa toimintaansa Kämp Galleriaan.

Avaamme uuden, upean, K1:ksi nimetyn näyttelytilan ja haluamme tarjota inspiroivan kohtaamispaikan aivan kaupungin ytimessä. Näyttelyidemme aiheet herättävät varmasti keskustelua ajankohtaisista aiheista.

Voit ilmoittautua ehdolle kuvauksiin kaverin, perheen, kummin, mummin, vaarin, lapsen kanssa – yksin tai porukalla.

Kuvaukset toteutetaan Helsingin ydinkeskustassa tiistaina 7.7. klo 10.00–18.00 välillä. Jos tulet valituksi, sinulle ilmoitetaan tarkka aika henkilökohtaisesti perjantaina 3.7. kello 17.00 mennessä.

Palkkioksi osallistumisestasi pääset avajaisviikolla etukäteen tutustumaan K1:n näyttelyihin ja saat viisi vapaalippua K1-näyttelyihin, jotka avautuvat yleisölle 20.8.2020.

Rekistöröidy, täytä profiili ja ilmoittaudu linkin kautta Keksi Agencyn mallipankkiin: https://mallipankki.fi, koodilla 070720VV. Täytä huolellisesti kaikki pyydetyt tiedot ja kirjoita ”lisätietoja”-kenttään seuraavat asiat:

Mikä valokuvissa, kuvaamisessa ja visuaalisessa kulttuurissa juuri sinua kiinnostaa?

Miksi valokuva on sinulle tärkeä?