Mitä on hyvä elämä? - performatiivinen ajatuskeräämö

Vuosaari 21  järjestää kolmivuotisen toimintakautensa ajan performatiivisia ajatuskeräämöitä, joissa talletetaan osallistujien hyvään elämään liittyviä ajatuksia. Kerätty materiaali toimii pohjana hankkeen myöhemmille ulostuloille Vuosaaressa.

Ensimmäinen keräämö toteutui Vuotalolla 7.5.2019 yhtä aikaa Vuosaaren uuden lukiorakennuksen suunnitelmia esittelevän tapahtuman kanssa. Sen jälkeen keräämöitä on toteutettu vuoden 2019 aikana mm. Tonttibrunssilla, Vuotalon pop-up -pihajuhlassa ja Wanhan Vuosaaren Elojuhlilla.

Ajatuksia päivitetään näille sivuille keräämöiden myötä.

Kiinnostuitko?

Jos et päässyt osallistumaan keräämöön, voit kertoa meille hyvään elämään liittyvistä ajatuksistasi, toiveistasi tai vaatimuksistasi myös lähettämällä sähköpostia osoitteeseen vuosaari21@gmail.com. Vastaukset pysyvät anonyymeinä. Tervetuloa seuraamaan toimintaamme myös Instagramissa ja Facebookissa.

Kuvat: Kastehelmi Korpijaakko