K1-klubi: Lau Nau & Seitsemäs Taivas

Suomen valokuvataiteen museon K1n ja The Glass -ravintolan organisoima uusi musiikki- ja taideklubi aloittaa Kämp Gallerian alakerrassa syksyllä 2021. Klubi tarjoaa musiikin ja kuvan yhdistävää intiimiä tunnelmaa pimeneviin syysiltoihin. Artisteina toimivat suomalaisen indie-kentän eturivin laulajat ja muusikot. Syksyn 2021 klubien esiintyjävalintoja on inspiroinut Susanna Majurin näyttely ja Majurin rakkaus musiikkiin ja sanoihin. Syksyn esiintyjiä ovat Iisa (duo) ja Lau Nau & Seitsemäs Taivas.

Lau Nau, eli Laura Naukkarinen, on suomen nykymusiikkimaailman kiinnostavimpia nimiä. Lau Naun työskentelyssä kuuluvat niin akustiset kuin elektronisetkin soittimet. Hänen laulunsa ovat hohtavia, melankolisia kokeellisen kamarimusiikin teoksia, kun taas hänen elokuviin ja ääni-installaatioihin tekemänsä musiikki on kokeellista äänen tutkimusta. Lau Nau on julkaissut yhteensä seitsemän albumia Euroopassa, USA:ssa ja Japanissa ja ollut ehdolla lukuisten palkintojen (Teosto-, Emma-, Jussi-, Femma-) saajaksi. Hän on tunnettu elokuviin ja mykkäelokuviin, teatteriin ja tanssiteoksiin tekemästään musiikista ja ääni-installaatioista.

Lau Nau esiintyy K1-klubilla torstaina 25.11.2021 Seitsemäs Taivas -bändinsä kanssa, johon Laura Naukkarisen (laulu, syntetisaattori) lisäksi kuuluu Topias Tiheäsalo (kitara) ja Hermanni Yli-Tepsa (viulu, kontrabasso).

Suomen valokuvataiteen museo K1n ja ravintola The Glassin K1-klubit Kämp Gallerian pohjakerroksessa, Mikonkatu 1, 14.10. ja 25.11. Klubi klo 20-21.30, showtime klo 20.30.

Ennakkoliput myynnissä Holvi- palvelussa pe 10.9. alkaen.

Keikkailtana lippuja myynnissä myös museon lipunmyynnissä, mikäli lippuja on jäljellä (vain korttimaksu). Lipun hinta 25 eur, sisältää yhden kertalipun Suomen valokuvataiteen museon K1n näyttelyihin syksyn 2021 aikana. Seuraamme koronatilannetta ja noudatamme ajankohtaisia suosituksia.

Tapahtumaan ei vaadita koronapassia, mutta tiloissa on voimassa vahva maskisuositus. Kaikille ennakkolipun ostaneille on varattu istumapaikka.

Ohjeet turvalliseen museovierailuun

25.11.2021 klo 20:30–21:30