Katuvalokuvauskierros 14.9. - Lorenzo 'SerraGlia' Servi

Näe Helsinki uusin silmin Valokuvataiteen museon katuvalokuvauskierroksella!

Katuvalokuvauskierrokset ovat tapahtumasarja, jonka tarkoitus on jakaa katuvalokuvauksen saloja, opettaa havaitsemaan usein huomaamattomiksi jääviä asioita ja vangitsemaan todellista katuelämää. Suomen valokuvataiteen museon järjestämiä kierroksia vetävät katuvalokuvaajat ja urbaanista maisemasta inspiroituvat taiteilijat, jotka jakavat näkemyksensä ja parhaat vinkkinsä – Kasperi Kropsu, Naser Bayat ja Ignacio Pérez Pérez, Jaana Rinne, Jari Pulkkinen sekä Lorenzo ’SerraGlia’ Servi.

Katuvalokuvauskierros SerraGlian johdolla on osa Helsinki Design Weekin ohjelmaa.

Huomaammeko arkisissa paikoissa sattumalta syntynyttä kauneutta? Pysähdymmekö arvostamaan sitä? Miten voisimme löytää ihmeellisiä näkyjä päivittäisillä reiteillämme?

Tämä Katuvalokuvauskierros on virkistävä työpaja, jota vetää Lorenzo ’SerraGila’ Servi, Suomessa asuva italialaissyntyinen arkkitehti, kuvataiteilija ja suunnittelija. Readymade- ja situationisti-liikkeiden innoittaman Katuvalokuvauskierroksen tavoite on muuttaa arkipäiväinen ihmeelliseksi ja näkemätön ihailun kohteeksi. Osallistujia kannustetaan tutkimaan urbaania maisemaa uusin silmin, tarkkailemaan kaupunkia uteliaammin ja valokuvaamaan kiinnostavia löydöksiä.

SerraGlia Instagramissa & www.serraglia.com

Osallistujia kehotetaan jakamaan kuviaan kävelyn aikana Instagramissa tunnisteella #valokuvamuseophotowalk

Kierros kestää yhteensä noin kaksi tuntia.
Hinta: 15 EUR

Mukaan tarvitset oman laitteen (kamera tai puhelin) ja säänmukaiset vaatteet. Jokaiselle kierrokselle mahtuu kymmenen henkilöä, ja noudatamme turvavälejä. Tapahtuma on englanninkielinen.

Linkki ilmoittautumiseen
Mukaan päässeille lähetämme vahvistuksen ja lisätiedot kierroksesta sähköpostitse. (Huom! Tarkistathan roskapostilaatikon!)
Ostettuja lippuja ei voi palauttaa. Jos et voi osallistua kierrokselle, voit antaa lippusi jollekulle, joka haluaa osallistua Katuvalokuvauskierrokselle.

TAPAHTUMA ON LOPPUUNMYYTY

Noudatamme kaikissa tilaisuuksissamme turvallisemman tilan periaatteita.

Kuva: Lorenzo ‘SerraGlia’ Servi

14.9.2021 klo 17:30–19:30