Boka en distansguidning för din grupp (K1)

Kuva: Virve Laustela, Suomen valokuvataiteen museo

Opastuksella koet enemmän!

Valokuvataiteen museon etäopastuksilla opas kuvaa, kertoo ja keskustelee suoraan näyttelytilasta käsin. Näin ryhmänne pääsee etänä omalle näyttelykäynnille museoon, lähelle kuvia.

Museon oppaat ovat valokuvan ja visuaalisen kulttuurin asiantuntijoita, jotka mielellään suunnittelevat etäopastuksen sisällön ja luonteen ryhmän toiveiden mukaiseksi. Voitte varauksen yhteydessä kertoa esimerkiksi toiveenne siitä, mikä näyttely teitä erityisesti kiinnostaa tai toivotteko opastukselta keskustelevaa otetta.

Opastus tapahtuu Teams-alustalla, eikä sitä voi tallentaa.

Ryhmäkoko: max. 50

Opastuksen kesto: 45 min

Opastuskielet: suomi, ruotsi, englanti

Hinta: arkisin 150 €

Varaa etäopastus täältä!

Varaukset viimeistään viikkoa ennen haluttua ajankohtaa. Voit varauslomakkeella esittää toiveita opastuksen aihepiiristä ja käytännön järjestelyistä. Etäopastukset ovat kesätauolla 1.-31.7.2021 ja käynnistyvät elokuun 2021 aikana.

Opastus maksetaan heti varauksen yhteydessä.

Varaukset voi peruuttaa tai niitä voi muuttaa kuluitta kolmea päivää ennen varattua aikaa. Peruuttamattomista opastuksista/työpajoista veloitetaan opastuksen/työpajan hinnan suuruinen peruutusmaksu. Ilmaisryhmien osalta peruuttamattomista opastuksista/työpajoista veloitetaan vastaavan maksullisen tuotteen hinta.

Mikaelsgatan 1, 00100 Helsingfors
Se på kartan Kämp Galleria
må–fre 11–20, lö–sön 11–18
Biljetter
Museikort
Fritt inträde för barn under 18 år.
Kabelfabriken
Kabelplatsen 3, 00180 Helsingfors
Se på kartan Kabelfabriken
ti–sö 11–18, ons 11–20
Biljetter
12/6/0 €, 16/6/0 € från 1.1.2024
Museikort
Fritt inträde för barn under 18 år.