Photobook Club Helsinki -tapahtuma Kaapelitehtaalla

Tule tutustumaan Valokuvataiteen museon kirjastoon sekä keskustelemaan valokuvakirjoista. Tuo mukaan kirjahyllystäsi valokuvakirja josta pidät ja esittele se lyhyesti muille osallistujille. Jos ei löydy kirjaa niin ei hätää, kaikki ovat tervetulleita!

Tapaamme Kaapelimuseoiden aulassa (G-rappu) aulassa klo 17:30, josta siirrymme yläkerran kirjastoon (5.krs) lyhyeen tutustumiskierrokseen. Kirjaston esittelee ja sen toiminnasta kertoo amanuenssi Leena Sipponen. Tämän jälkeen kokoonnumme Valokuvataiteen museon Prosessi-tilaan (1.krs) keskustelemaan kirjoista. Museon kirjastoon ei pääse itsenäisesti, jos myöhästyt niin jää odottamaan muuta ryhmää Prosessi-tilaan, se sijaitsee heti lipunmyynnin vieressä. Museon sulkeuduttua klo 20 halukkaat voivat jatkaa keskustelua vielä Hima & Sali -ravintolassa.

Photobook Club Helsinki on kohtaamispaikka valokuvakirjojen lukijoille, kokoontuminen tapahtuu joka kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona. Tapaamme lähtökohtaisesti aina eri paikoissa, tiedotus tulevista tapahtumista PBFF instagram-tilin kautta: https://www.instagram.com/photobooksfromfinland/

Tapahtuma on osa kansainvälistä Photobook Club verkostoa ja osa PBFF-yhteisön toimintaa. Tilaisuuden vetävät Johannes Romppanen, Tuure Leppänen ja Ninni West yhteistyössä Valokuvataiteen museon kanssa.

Tapahtuma on maksuton eikä vaadi ennakkoilmoittautumista. Noudatamme kaikissa tilaisuuksissamme turvallisemman tilan periaatteita.

Suomen valokuvataiteen museo
Prosessi-tila, 1. kerros