Näkökulmia näyttelyyn: Susanna Majuri: Rakkaus

Näyttelyt
Kuuntele, kun Susanna Majuri kertoo omin sanoin teoksistaan.
Muualla verkossa

Soittolistalle on kerätty Susanna Majurin haastatteluissa nimeämiä kappaleita sekä poimintoja levyiltä, joiden kansitaide on Susanna Majurin käsialaa.

Kokoelmanosto
Kuvat ja sanat kohottavat toisiaan uusiin ulottuvuuksiin Susanna Majurin teoksissa.
Podcast
Valokuvaaja Magnus Scharmanoff ja Valokuvataiteen museon näyttelyintendentti Anna-Kaisa Rastenberger keskustelevat rakennetusta valokuvasta.
Podcast
Valokuvataiteilija Jari Silomäki ja Valokuvataiteen museon johtaja Elina Heikka keskustelevat dokumentaarisuudesta ja kerronnan tavoista valokuvataiteessa.
Oppilas ja opettaja
Taiteilija Susanna Majuri ja lukion kuvataideopettaja Liisa Välilä kohtasivat Majurin näyttelyssä vuonna 2010.
Susanna Majurin sanasto
Sanasto liittyy Susanna Majurin näyttelyyn Vedentutkijan tytär, joka oli esillä Valokuvataiteen museossa vuonna 2010.
Podcast
Valokuvaaja ja taiteilija Ulla Jokisalo sekä Valokuvataiteen museon kokoelmaindententti Anni Wallenius keskustelevat taidevalokuvasta.